כיצד מלווה ותומכת הסיפורת את התפתחות הילד בתוכנית הלימודים של בית ספר וולדורף?
עבודה מסכמת בקורס "סמינריון חינוך"
מנחה: גלעד גולדשמידט
השנה לימדתי קורס בנושא סיפורת בחינוך וולדורף בסמינר החינוך של עמותת "נטע ארז" בבאר שבע. במהלך הקורס התעוררו בי ביתר שאת שאלות הקשורות למהות הסיפור בכלל, ולמהלך שאנו עושים עם הילדים בבית הספר היסודי.
מה היא משמעות הסיפור עבור הילד? כיצד הוא תומך ומזין אותו? כיצד נבחר איזה סיפור לספר בכיתה? כיצד נתאים את הסיפור, ואת הסוגה הספרותית לגילם של הילדים? ומה הם העקרונות שינחו אותנו בבואנו לבחור בסיפור או בסוגה זו או אחרת?
על שאלות אלו אנסה לענות בעבודה הזו.
דיון
יש ל התחבר למערכת כדי לצפות ולהשתתף בדיון