בעבודה זו אעסוק בנושא רישום צורה-מקצוע ייחודי לבתי ספר וולדורף. אשאל את השאלה כיצד תוכנית
הלימודים ברישום צורה בבית הספר היסודי מתכתב עם התפתחות הילד על פי שטיינר.
בפרק בראשון אביא רקע לחינוך וולדורף: קורות חייו של רודולף שטיינר- אביא האנתרופוסופיה. מהי
אנתרופוסופיה. מהו חינוך וולדורף, ומעט אפרט על עקרון החלוקה לשביעונים על פי גישה זו.
בפרק השני אפרט ביתר אריכות על שלושת השביעונים של הילדות תוך התמקדות והעמקה בשביעון השני, הוא השביעון של בית הספר היסודי.
בפרק השלישי מתוארת תוכנית הלימודים ברישום צורה מכיתה א' עד ח'.
בפרק הרביעי מובאות המסקנות על הקשר בית תוכנית הלימודים לבין התפתחות הילד.
מקווה שתמצאו עניין בעבודה זו ושהיא אף תוכל לתרום למי מכם שמבקש זאת.
דיון
יש ל התחבר למערכת כדי לצפות ולהשתתף בדיון