הצגת הכיתה בחינוך ולדורף מוגדרת כשיא הפעילות החינוכית של בית הספר והיא מהווה כור היתוך יצירתי, רגשי וחברתי. בהיותה תהליך מורכב, היא מטילה עומס על המחנכים וצוות ביה"ס. בלב הלחץ הזה ניצבת משימת הליהוק, המחייבת הכרעה פדגוגית מדויקת. מאמר זה מציע פתרון של שילוב האינטואיציה האנושית והעקרונות הליהוק עם תמיכה אנליטית מונעת-AI, המספקת עוגן אובייקטיבי להחלטות קשות ומפחיתה את הנטל הלוגיסטי.
לקריאת המאמר על ליהוק בהצגות ולדורף
דיון
יש ל התחבר למערכת כדי לצפות ולהשתתף בדיון